jump to navigation

Olga Ciolacu Iunie 30, 2009

Posted by alekcandpy in Olga Ciolacu.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Olga Ciolacu

Olga Ciolacu

Olga Ciolacu


Olga Ciolacu

Olga Ciolacu

Albume:

„Cântecele dorului la inima omului”,  2004

1.  Jocu-aista-mi place tare
2. Gheorghiţă, musteaţă neagră
3. Ba n-ai una, ba n-ai alta
4. Fata mamei
5. Tinereţe, mi-ai fost dragă
6. Foaie verde trei lalele
7. Tot pe drum şi pe cărare
8. Foaie verde mărăcine
9. Cântec de nuntă
10. Aseară în sat la noi
11.Frate lăutar
12. Mărie şi Mărioară
13. Lasă-mă să beau
14.Cântă-mi, lăutar

„Te iubesc ca niciodată”, 2001

1 Te iubesc ca niciodata
2 Dulce rai
3 Viata
4 Luna mai
5 Actorul
6 Tangou
7 Tu si eu
8 Tu nu mai vii
9 Femeia emancipata
10 Saraca inima mea
11 Serenada
12 Melancolie
13 Sant tanara

Piese ce pot fi ascultate online:
Olga Ciolacu – ” Hora moldovenilor”

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

