jump to navigation

versuri: Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Un nume pe zăpadă „ Iunie 29, 2009

Posted by alekcandpy in Ion și Doina Aldea Teodorovici.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

versuri:
Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Un nume pe zăpadă „

Un nume pe zăpadă
In fiecare dimineaţă
Eu trec pe lângă poarta ta,
In fiecare dimineaţă
In piept surâde inima.
Şi tot în fiecare seară
Eu trec pe lângă poarta ta,
Şi tot în fiecare seară
Mi s-amărăşte inima.

Refren:
Am scris pe zapadă
Numele tău,
Am scris „te iubesc” pe ea,
Dar cineva rău
A călcat în picioare
Scrierea mea!

Rivala mea desigur, dânsa
Doar ea s-o calce-aşa putea,
Doar dânsa este suparată
Pe dorul meu, pe-această nea.
Iubite dulcele tău nume
L-am scris pe toată inima!
Acolo ninge ca-n poveste
Acolo nimeni n-a călca!

Refren:
Am scris pe zapadă
Numele tău,
Am scris „te iubesc” pe ea,
Dar cineva rău
A călcat în picioare
Scrierea mea!

Un nume pe zăpadă
In fiecare dimineaţă
Eu trec pe lângă poarta ta,
In fiecare dimineaţă
In piept surâde inima.
Şi tot în fiecare seară
Eu trec pe lângă poarta ta,
Şi tot în fiecare seară
Mi s-amărăşte inima.

Refren:
Am scris pe zapadă
Numele tău,
Am scris „te iubesc” pe ea,
Dar cineva rău
A călcat în picioare
Scrierea mea!

Rivala mea desigur, dânsa
Doar ea s-o calce-aşa putea,
Doar dânsa este suparată
Pe dorul meu, pe-această nea.
Iubite dulcele tău nume
L-am scris pe toată inima!
Acolo ninge ca-n poveste
Acolo nimeni n-a călca!

Refren:
Am scris pe zapadă
Numele tău,
Am scris „te iubesc” pe ea,
Dar cineva rău
A călcat în picioare
Scrierea mea!

Comentarii»

1. cristina - Decembrie 13, 2010

misto mor dupa ea


Lasă un răspuns

