jump to navigation

versuri: Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Indiferenţă „ Iunie 29, 2009

Posted by alekcandpy in Ion și Doina Aldea Teodorovici.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

versuri:

Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Indiferenţă „

Indiferenţă

Ca floarea albă de narcis
Mi-era curată dragostea.
Indiferenţa dorul mi-a ucis
Indiferenţa ta.
Tristeţe curge şi urât
Din Luna cerului, din stea.
Indiferenţa ta le-a omorât,
Indiferenţa ta.

Refren:
Indiferenţă: piatră grea,
Indiferenţă: iarbă rea,
Cum nu te-aş dăltui, uda
Nu se mai schimbă faţa ta
Indiferenţă!

Eram întreagă numai vis
Intregul univers cânta.
Indiferenţa visul mi-a ucis,
Indiferenţa ta.
Tristeţe curge şi urât
Din Luna cerului din stea.
Indiferenţa ta le-a omorât,
Indiferenţa ta.

Refren:
Indiferenţă: piatră grea,
Indiferenţă: iarbă rea,
Cum nu te-aş dăltui, uda
Nu se mai schimbă faţa ta
Indiferenţă!

De neiertat acest păcat –
Aripi crescutu-mi-au cândva,
Indiferenţa ta le-a retezat,
Indiferenţa ta.
Tristeţe curge şi urât
Din Luna cerului din stea.
Indiferenţa ta le-a omorât,
Indiferenţa ta.

Refren:
Indiferenţă: piatră grea,
Indiferenţă: iarbă rea,
Cum nu te-aş dăltui, uda
Nu se mai schimbă faţa ta
Indiferenţă!

Iartă-mă
Iartă-mă, ţi-e părul alb inzăpezit,
Iartă-mă, că lângă tine eu nu sânt,
Iartă-mă, cu ochii stai mereu la drum,
Iartă-mă, de-tâta timp nu ne văzum.

R:
Rozele nu ţie, mamă ţi le-am dus,
Pozele nu pe-ale tale rămi am pus,
Cântece nu pentru tine eu am scris,
Iartă-mă, pe alta o visai in vis.

Iartă-mă, se duc ţipand cocoarele,
Iartă-mă, asfinte rece soarele,
Iartă-mă,e timpul nu ştiu cum grăbit,
Iartă-mă, nu-ndeajuns eu te-am iubit.

R:

Comentarii»

1. camelia - Iulie 24, 2009

…dulcele grai moldovenesc……


Lasă un răspuns

