jump to navigation

versuri: Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Iartă-mă „ Iunie 29, 2009

Posted by alekcandpy in Ion și Doina Aldea Teodorovici.
Tags: , , , , , , , , , , , , ,
trackback

versuri:

Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Iartă-mă ”

Iartă-mă

Iarta-ma, ti-e parul alb inzapezit,
Iarta-ma, ca langa tine eu nu sant,
Iarta-ma, cu ochii stai mereu la drum,
Iarta-ma, de-tata timp nu ne vazum.

R:
Rozele nu tie, mama ti le-am dus,
Pozele nu pe-ale tale rami am pus,
Cantece nu pentru tine eu am scris,
Iarta-ma, pe alta o visai in vis.

Iarta-ma, se duc tipand cocoarele,
Iarta-ma, asfinte rece soarele,
Iarta-ma,e timpul nu stiu cum grabit,
Iarta-ma, nu-ndeajuns eu te-am iubit.

R:

Прости ( russian )

Ты прости,
Виски твои белы, как снег,
Ты прости,
Меня с тобою рядом нет,
Ты прости.
Подолгу смотришь ты в окно,
Ты прости.
Мы не видались пак давно.

Припев:
Карточку
На стол я ставлю не твою,
И цветы
Я, мама, не тебе дарю,
Песенку
Я напеваю не тебе,
Не тебе
Другую вижу я во сне.

Ты прости,
Печально журавли летят,
Ты прости,
Так зябок осенью закат,
Ты прости,
Так суматошен этот век,
Ты прости,
Далекий, близкий человек.

Припев:

Comentarii»

1. elena1950 - Octombrie 14, 2010

kıntek frumos.de suflet.sa traeaska kıntecele moldoveneşti.şi frumoasa moldova noastra


Lasă un răspuns

