jump to navigation

versuri: Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Două lacrimi gemene” Iunie 29, 2009

Posted by alekcandpy in Ion și Doina Aldea Teodorovici.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

versuri:
Ion si Doina Aldea Teodorovici – „Două lacrimi gemene”

Două lacrimi gemene
Bucuresti,oras frumos,
Merge-as la tine pe jos,
Sa te vad si sa te-ascult,
Cat n-ar fi sa merg de mult.

Chisinau,oras de flori,
Te sarut pe trei culori,
Iti sarut si inima –
Care este ca si-a mea.

R:
Doua lacrimi gemene,
Doua lacrimi gemene-
Chisinau si Bucuresti,
Bucurii asemene,
Bucurii asemene-
Pe dragi plaiuri romanesti.

Bucuresti, preasfinta zi,
Noi n-avem ce imparti!,
Avem numai ce-aduna –
Graiul,Doina,Datina.

Chisinau, tu vis ranit,
De straini si-nstrainit
Vindecat cu flori de tei,
Si de tristi rapsozii tai.

R:

Bucuresti,splendoarea ta,
Eu mereu o voi canta,
Cat va curge lacrima
Si-mi va bate inima.

Chisinau,oras sublim,
De-o vecie ne iubim,
Desi suntem frati si neam-
Ce tirziu vazutu-ne-am!!!

R:

Bucuresti cu ochii uzi,
Spune-mi daca ma auzi?

Bucuresti cu ochii uzi,
Spune-mi daca ma auzi…

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

