jump to navigation

versuri: Sofia Rotaru – „Melancolie” Iunie 13, 2009

Posted by alekcandpy in Sofia Rotaru.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

lyrics, versuri:
Sofia Rotaru – „Melancolie”

Lyrics / Слова: Gr. Vieru / Гр. Виеру
Music / Музыка: P. Teodorovici / П. Теодорович

Eu mă întreb de unde vine, vine,
De unde doru-şi ia izvorul, izvorul
Mă luminez şi-mi pare bine, bine
Când vine dorul, când dorul vine.

Refren :
Melancolie – dulce melodie,
Melancolie – misterios amor.
Malancolie, melancolie
Din armonia inimii cu dor.

Mai drag de-amorul meu târziu, mai dragă,
Mai dragă mi-e mândruţa dragă, dragă,
Mai drag mi-e codrul cu izvorul, dorul,
Când vine dorul, când dorul vine.

Refren
Melancolie – dulce melodie,
Melancolie – misterios amor.
Malancolie, melancolie
Din armonia inimii cu dor.

МЕЛАНКОЛИЕ

П. Теодорович
Г. Виеру

Еу ну мэ’нтреб де унде вине, вине,
Де унде дорул шь я изворул, дорул,
Мэ луминез ши-мь паре бине, бине,
Кынд вине дорул, кынд дорул вине.

ПРИПЕВ:

Меланколие – дулче мелодие,
Меланколие – мистериос амор.
Меланколие, меланколие
Дин армония инимий ку дор.

Май драг де аморул мей тырзиу май драгэ,
Май драгэ мь-е мындруца драгэ, драгэ,
Май драг мь-е кодрул ши изворул, дорул,
Кынд вине дорул, кынд дорул вине.

ПРИПЕВ

Comentarii»

1. culturamoldava - Iulie 4, 2013

[…]   […]


Lasă un răspuns

